سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۴/۰۸

با شرايط ويژه صورت مي‌گيرد؛

واگذاري واحدهاي مسکوني نواب صفوي به کارکنان شهرداري قزوين

تعاوني مسکن شهرداري قزوين در نظر دارد تا نسبت به واگذاري تعداد محدودي از واحدهاي مسکوني نواب صفوي با شرايط ويژه براي کارکنان اقدام کند.


به گزارش روابط عمومي تعاوني مسکن شهرداري قزوين؛ واحدها در بلوک پنج طبقه دو واحدي در 10واحد بصورت نقاشي شده داراي آسانسور پکيج رادياتور  کولر و  بدون کابينت مي‌باشند.

بر اساس اين گزارش؛ متراژ واحدها از 65متر تا 88متر متغيير مي‌باشد و  انتخاب واحدها پس از به حد نصاب رسيدن ثبت نام و بر اساس اولويت است و همچنين مبلغ واريز اوليه براي ثبت نام دو ميليون تومان است. 

در اين گزارش آمده است؛ در صورت انتخاب پارگينگ مسقف مبلغ پنج ميليون تومان و درصورت انتخاب واحدها غير پارکينگ مسقف مبلغ سه ميليون و 500هزار تومان به قيمت هر واحد اضافه خواهد شد.

بنا به درخواست خريدار از صفر درصد تا 100درصد مبلغ اعلامي مي تواند بصورت نقد و يا در قالب تسهيلات پرداخت شود و مسلما افرادي که تمايل به پرداخت نقدي بيشتري دارند وام دريافتي کمتر و اقساط ماهانه کمتري پرداخت خواهند کرد.

بر اساس اين گزارش؛ مابقي مبلغ به صورت تسهيلات 16درصد 8ساله 96ماهه محاسبه خواهد شد و حداکثر زمان ثبت نام تا پايان اداري روز يک شنبه 20تيرماه سال جاري است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط